2008-08-14

AGOST 11: D'ESQUENA A PERSEU

Perseu amb el cap de la medusa segons Hevelius a "Uranographia"

Nit calurosa però amb un punt de frescor a l'esplanada dels "Onzes", el cel no estava net del tot però es veien els estels, i la remor dels nombrosos assistents delatava que els ànims no dequeien, tot el contrari. Poc abans que arrivés en Lluis Josep Grífol algunes persones de les que s'esperaven, van ser testimonis avançats d'un albirament, doncs com ell mateix em va explicar, dues persones, home i dona, varen confirmar l'aparició d'un traç amb un cap força gran i amb una bona estela, pel N.O., horitzontal de dreta a esquerra.

No obstant, només començar la reunió, en Lluis va indicar, com ho fa cada any en aquesta mateixa data, la situac ió de Perseu al firmament, car l'11/8 coincideix amb les anomenades "llàgrimes de Sant Llorenç" o entrada massiva de meteòrits i polsim còsmic, demanant Als de Dalt que, en cas que decidissin de manifestar-se ho fessin ben distanciats dels seus possibles radials, indicant la zona de la dreta de Can Massana.

Per la meva part, només hi vaig poder assistir al principi, doncs aquest 11, vingué a l'esplanada Antonio Belsi amb un camera de les televisions locals, que ja havien entrevistat a alguns dels asidus assistents als "Onzes", també varen voler fer-me algunes preguntes sobre experiències en el tema OVNI. Per això ens vam separar momentàniament de la reunió per no molestar amb els focus. Després vaig tornar a la reunió, però hi vaig ser poca estona, perquè portava al damunt el cansament de forces hores al volant, tornant de la zona de Barruera, a Boí-Taüll (Pirineus), on per cert, vaig tenir alguns albiraments que oportunament us explicaré. Y sens més vaig abandonar l'esplanada.

Estàtua de Perseu en el Museu Vaticà

Després, el meu incansable amic Lluis em va explicar la reste de permenors que van concloure aquesta jornada de l'11 d'Agost. Es va parlar de fets passats i actuals. Els reunits van cridar diverses vegades tot veient traces horitzontas per sota de l'Ossa Major. Per la dreta caigue un pseudo estel per la seva brillantor i grandaria, es mogué lentament com renquejant i que va cridar força l'atenció, apagant-se de sobte.

Es parlar que els meteorits no fan corbes (en castellà combas): un traç la va fer, ben lluny de les esmentades radials de Perseu.

M'explica en Lluis: "En dir jo que no els agraden els trucatges tecnològics per poder-los enxampar. Feren un traç platejat horitzontal de llarg 3/4 de pam de la ma estesa, vers el ponent i sobre la zona proposada a la dreta de Can Massana que, sent la darrera que recordo pot ser interpretada com la del final i comiat.

Passada una estona unes quantes persones van començar de desfilar, restant només quatre mal educats i una dona afectada de càncer - segons va dir -, inconforme amb la seva dolència i amb una manca de facilitat en la paraula, entrant en la conversa de mala manera sense consideració, i veient que no s'avenia a raons, la gent protestava per la seva conducta. Al final li vaig ordenar que callés. Donat que va generar males vibracions, al cap de poc, vaig engegar totes aquestes persones, algunes drogades de porro, segons deien. Vaig decidir de cop el final de la reunió. "

I conclou en Lluis:" Quan anava cap al meu cotxe, una nena encantadora que tenia al costat. que va poder veure bé el darrer traç i que previament em va fer preguntes molt encertades, a qui vaig fer una lleu caricia a la galta amb el revers del meu dit índex de la ma dreta, desde la finestreta oberta del "monovolum" dels seus pares en marxa, em va cridar: GRÀCIES ! Va ser una gran compensació.

MONTSERRAT entre boires i "chemtrails". Foto MLT.

Aquest ha estat el relat d'en Lluis. I és que aquestes coses passen on es reuneix molta gent. Les persones tenim problemes - per dir-ho així -, que portem a sobre on sigui que nosaltres anem. El que no portem sempre a sobre - o millor que diguéssim alguns -, és la serenitat, la confiança, la humilitat, el respecte mutu, el desig elevat d'apertura de Consciència, i altres valors essencials i profunds de l'Esperit. I quan això no es porta a sobre o "activat" (que és el mateix) aleshores es produeix el desordre, el desequilibri, la burla, la riallada impròpia, l'alteració per l'alcohol, "porros", o altres herbes, de la pròpia ment, que tapa encara més la Consciència. L'esplanada a més de ser el lloc propi dels albiraments, també és una escola on aprendre...

I com podeu veure, no hi va mancar la compensació. Bé pel Lluis !

Salutacions !

Manuel Luis Tatjé

manueluistatje@hotmail.com