2009-03-07

REFLEXIONS PER LA HUMILITAT

Vaig començar aquest Blog amb molta il·lusió i ganes d'abocar-hi, no tant sols les cròniques puntuals dels "Onzes" de cada mes, si no la meva visió del tema OVNI, reflexions al seu entorn, opinions dels lectors, sempre que n'hi hagués, i tot el que va lligat al "contacte", formes d'enfocar-lo, etc. Mai he pretès que aquest Blog, fos el "Web oficial" d'aquestes populars reunions. Tant sols un Blog més, disposat a progressar, a publicar experiències personals i de qualsevol persona seriosa que ho desitgés, encara que els plantejaments i opinions no siguin coincidents amb els de l'administrador. Us he de confessar sense cap tipus de vanaglòria que administrar un Blog com aquest, per mi és apassionant.
I tot, absolutament tot el que hi publico, va intimament lligat, per dir-ho així, a l'apropament a ELLS, als Senyors del Cel, Els de Dalt, Éssers de Llum, Superiors Desconeguts, que hi son permanentment, encara que no es manifestin tot el que voldríem. Pel meu enfocament personal, totes les "entrades" d'aquest Blog, formen un "tot" que ens ajuda a comprendre aquest "ser-hi", i com podría cada persona "preparar-se" mínimament per acostar-se a ELLS.
La meva persona ? No sóc més que un aprenent, molt humà, amb els meus temors, els meus dubtes, les meves falles i contradiccions; també amb les meves reflexions, les meveds experiències, que m'agrada compartir. No tinc la clau: l'estic cercant, més o menys com tothom. I com he dit, cometo errors, com "auto penjar" al Youtube alguns clips -de molt mala qualitat per cert-, fets per mi mateix, amb la intenció d'explicar, un xic més, aspectes de la meva forma d'enfocar i entendre els "Onzes". Algú ha vist en mi, en fer-ho, "vanaglòria" i altres "boniqueses" que tampoc exposaré ara aquí. Com si jo busqués un lluïent del que més aviat en fugiría...
Però bé, cadascú analitza les coses a la seva manera i segons paràmetres propis, de vegades, no coincidents.
Jo no penso que estigui emplenant aquest Blog de qüestions que contradiguin el seu títol, com algú, privadament m'ha fet saber. Àdhuc quan poso músiques per asserenar la ment i aprofundir en un mateix, o quan he posat clips de contactats com en Collier, o aquest darrer d'en Billy Meier o quan vaig posar el d'en David Icke: tots son temes pel "despertar", a mi tots ells m'han ensenyat coses adequades, informació molt interessant i, en definitiva, com apropar-me millor a ELLS, i comprendre la "realitat" en la que estic/estem vivint... I en la reste d' "entrades" estudi, experiència, informació diversa, sempre amb el fons de Montserrat i les manifestacions d'ELLs...
Que en bona part és la meva opinió ? Si, amics. Però no és la única. Feu-me arribar la vostre, hi cap en aquest forum, que és el vostre!
Jo no parlo en nom de ningú, si no de la meva pròpia experiència i intuïció . Si algú ho veu d'una altra manera... Tant de bo podés parlar sempre en nom del meu Ésser interior, cosa que no s'aconsegueix sempre, amb l'ego pel mig.
De totes maneres, la crítica que m'han fet, força severa, sempre és d'agrair, perquè et desvetlla de cop, encara que dolgui en el més profund, doncs sempre t'obliga a reflexionar, a meditar sobre allò que hom "creia que estava fent tant bé" , sobre enfocaments, conductes, tractaments, "la bona fe" que per algu altra és tot el contrari, o que és, o que hom vol veure així, i tot el que pugui trontollar en un moment donat, hi hagi raó nul·la, total o parcial en el criticat. I és clar, cal fixar-se també en "qui" critica, perquè si és algú pel que sents respecte i estima, el que se sent encara és pitjor.
Per la meva banda intentaré "esmenar l'esmenable" que sempre hi han coses. I si vosaltres, amics, hi voleu afegir més coses, estaré ansiós per rebre els vostres missatges i correus !

Una abraçada !

Manuel Luis Tatjé